BTF Innsikt

Besøksadresse: Holbergs gate 19, Oslo

Postadresse: Thereses gate 44 A, 0168 Oslo

  • Facebook - Grey Circle

STEP 3 - TARGET THEM WITH A PROMISE
A long-term reason why they should prefer your offering over others.

All adferd er motivert. Derfor skal du bygge en bro mellom ditt tilbud og målgruppens motivasjon. Bygg den med et løfte som du oppfattes som mer troverdig på enn konkurrentene. 
Smaker Coca-Cola bedre enn Pepsi? Smakstester deler seg omtrent 50/50. Men når folk får vite hva de drikker, så foretrekker et stort flertall Coca-Cola. Hvorfor? Fordi de vet at Coca-Cola er originalen. 
Og de fleste tenker automatisk at en original er bedre enn en kopi. 


Hva kan du lære av det? At ditt løfte må spille opp mot målgruppens forståelse av verden. Da må du ikke nødvendigvis ha det objektivt beste produktet. 
Det er viktigere å ha det /oppfattet/ beste produktet. Det er vi eksperter på hjelpe våre kunder med. 
Ta kontakt, så kan vi diskutere din utfordring!